نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
صفحه اصلی
قوانین انجمن
1-2: انجمن تي وي پرشيا موزيك تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است . لطفا در مطرح كردن موضوعات خود در انجمن دقت لازم را داشته باشيد .

2-2: ایجاد هر گونه بحث مغایر با موضوع اصلی سایت همانند دين، مذهب ، سياست و مقدسات اکیدا ممنوع می باشد و در صورت مشاهده دسترسی کاربر خاطی مسدود خواهد شد.

3-2: رعایت ادب و احترام به کاربران و مدیران سایت و استفاده از کلمات مناسب و مودبانه جهت ارسال هر نوع مطلبی در سایت ضروری می باشد .

4-2: لطفا در هنگام ايجاد تاپيک يا مطرح کردن سوالات خود ، انجمن مناسب را انتخاب نماييد و از مطرح کردن سوالات خود در انجمن هاي نامتناسب با سوالتان خودداري نماييد .

5-2: لطفا از ارسال تاپيکهاي تکراري جدا خودداري فرماييد. قبل از ايجاد تاپيک جدید و يا طرح سوال با استفاده ازگزينه جستجو از عدم وجود مطلب مورد نظر در انجمن ها مطمئن شويد.

6-2: لطفاْ از ارسال اسپم جدا خودداري كنيد

7-2: لطفا در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرماييد. بدين معني که در صورتي که سوالهاي گوناگوني داريد ، آنها را در چندين ارسال مطرح نماييد و از مطرح کردن تمامي سوالات در يک ارسال خودداري فرماييد.

8-2: سواستفاده از امکانات سایت مانند پیغام خصوصی ، پیغام بازدیدکننده ، ارسال پست و تاپیک در انجمن ها ، پروفایل کاربران و ... براي تبليغات سايت هاي ديگر ممنوع مي باشد .

9-2: مباحث مربوط به Hack ( از ديد منفي ) و مسائلي که باعث آزار و اذيت ديگران شود اکيداً در سايت ممنوع مي باشد.

10-2: نام کاربري شما تنها متعلق به شماست. از به اشتراک گذاري حساب خود پرهيز کنيد. در غير اين صورت مسئوليت تخلفات بر عهده شما بوده و در این زمینه هیچ دلیل و توجیهی پذیرفته نخواهد شد.

11-2: لطفاً در صورتي که پاسخ سوالی را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ شدن آن ارسال شود پرهیز کنید. در صورتي که بحث خاصي داريد مي توانيد با رعایت قوانین تاپیک جدید ایجاد نمائید.

12-2: مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و در قبال موارد جانبی آنها از جمله سالم و کارآمد بودن ، آلوده نبودن به ویروس ، تروجان ، فایل های جاسوسی ، کدهای مخرب و ..... هیچ گونه مسئولیتی بر عهده تي وي پرشيا موزيك نمی باشد.


13-2: چناچه اعمال مدیریتی ( حذف ، ویرایش ، انتقال ، قفل ) بر روی تاپیک ، پست ، پیغامهای موجود در درپروفایل و ... توسط مدیران اعمال شد در صورت نیاز جهت اطلاع از علل این امر و یا وجود سوال در این زمینه به صورت خصوصی با مدیر مربوطه در ارتباط باشید .

14-2: فقط در صورت مشاهده موارد خلاف قوانین ، مورد را از طریق دکمه گزارش پست خلاف به مدیران انجمن مربوطه جهت بررسی ارجاع دهید . هرگونه استفاده ابزاري از اين امكان خلاف قوانين است .

15-2: هرگونه ارسال تمسخر آميز ، توهين آميز ، مطرح نمودن منازعات و مشکلات شخصی ، موارد اعتراض و انتقاد آمیز در رابطه با کاربران و یا تیم مدیریت در انجمن ها ممنوع مي باشد .

16-2: در صورت داشتن انتقاد از مدير تالار ها لطفا در صورت تمايل به وسيله پيغام خصوصي‌ آن را براي ديگر مديران ارشد ارسال نمائيد .

17-2: مدیران انجمن حق سوءاستفاده از مقام خود در جهت تبلیغ کالا ، خدمات ، سرویس و ..... ، خرید و فروش موارد فوق را ندارند. در صورت مشاهده تخلف فوق را از طریق پيغام خصوصي و ایمیل مدیریت سایت tvpmusic1@yahoo.com ، اطلاع دهید تا به مورد رسیدگی و تصمیم گیری نهایی صورت گيرد .

18-2: هر گونه بحث و تبادل نظر در خصوص راه های عبور از فــ یـــ لــــ تــــــر ، نرم افزارها ، معرفی سایتهای فــ یـــ لــــ تــــــر شده ، نحوه کانفیگ سرورها جهت موارد فوق ، خرید و فروش اکانت ها ، برنامه های مربوطه و کلیه موارد مربوط به این موضوع به هر نحو اکیدا ممنوع می باشد !

19-2: شرکت در بحث ها و مطالب خلاف قوانین انجمن و ادامه آنها حتی جهت اعتراض ، اعلام مخالفت و تذکر به ایجاد کننده مطلب مجاز نمی باشد .جهت کمک به سایت لطفا مورد را از طریق \"گزارش تخلف\" و یا \" پیغام خصوصی\" به یکی از مدیران انجمن اطلاع دهید.

20-2: آپدیت بی دلیل تاپیکها در تمام بخش های انجمن ممنوع می باشد و در صورت مشاهده پست های اسپم حذف خواهند شد .

21-2: هر گونه نقل قول پست های خلاف قوانین کاربران مجاز نمی باشد.

22-2: در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از سایتهای معتبر دیگر می باشید.لطفا مطلب را به صورت کامل و بدون تغییر کپی نموده و در پایان حتما لینک و نام منبع را ذکر نمائید.